HD Games

HD Games وبلاگی پر از آموزش و پلاگین و اسکریپت و... های اماده برای نرم افزار های مختلف

HD Games

HD Games وبلاگی پر از آموزش و پلاگین و اسکریپت و... های اماده برای نرم افزار های مختلف

HD Games

در این وبلاگ آموزش های ویدیویی و تصویری و متنی، اسکریپت و کد، پکیج، سورس و پروژه، اسپرایت، مدل سه بعدی، پلاگین و ... برای نرم افزار های مختلف و متفاوت از جمله یونیتی، گیم میکر، بلندر و ... قرار می دهیم امیدواریم از آنها لذت ببرید.

کانال تلگرامی ما : @Unity_Technologies

(برای حمایت از ما لطفا وبلاگ ما را دنبال کنید)

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
donate
telegram channel instagram

طبقه بندی موضوعی

نویسندگان

#آموزش توابع و متغیر های کلاس Screen در #یونیتی :

متغیر fullScreen : این متغیر از جنس bool هست به عنوان فول اسکرین بودن و نبودن صفحه که میشه set و get کرد.
Screen.fullScreen = مقدار (true, false);

متغیر currentResolution : این متغیر رزولیشن فعلی رو نمایش میده که فقط میشه get کرد read only هستش و از جنس Resolution هست.
print (Screen.currentResolution.ToString());

متغیر width و height : این دو متغیر read only هستن و فقط میشه get کرد چیزی که برگشت میدن اندازه افقی وعمودی صفحه هستش و جنسشون int هست.
print (Screen.width
);
print (Screen.height);

متغیر dpi : این متغیر مقدار DPI فعلی رو نشون میده و فقط read only هست و میشه get کرد.
print (Screen.dpi);

متغیر resolutions : این متغیر از جنس Resolution آرایه ای هستش و read only هست و میتونی رزولیشن هارو ازش بگیرید.
print (Screen.resolutions[0].ToString());

متغیر autorotateToPortraitUpsideDown : برای فعال کردن چرخش اتوماتیک portrait upside down و جنس bool و get , set میشه کرد.
Screen.autorotateToPortraitUpsideDown = مقدار (true, false);

متغیر autorotateToPortrait : برای فعال کردن چرخش اتوماتیک portrait و جنس bool و get, set میشه کرد.

Screen.autorotateToPortrait = مقدار (true, false);

متغیر autorotateToLandscapeRight : برای فعال کردن چرخش اتوماتیک landscape right جنس bool و get , set میشه کرد.
Screen.autorotateToLandscapeRight = مقدار (true, false);

متغیر autorotateToLandscapeLeft : برای فعال کردن چرخش اتوماتیک landscape left جنس bool و get , set میشه کرد.
Screen.autorotateToLandscapeLeft = مقدار (true, false);

تابع SetResolution : این تابع برای تنظیم رزولیشن صفحه هستش و چهار تا ورودی داره width و height و fullScreen و preferredRefreshRate هستن.

 Screen.SetResolution(350, 450, true);
پارامتر اخری پیش فرض 0 هست.

طرز استفاده دوم از تابع :
Screen.SetResolution (800, 600, false, 60);
حالا خودمون دستی اخرین پارامتر رو 60 دادیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی