HD Games

HD Games وبلاگی پر از آموزش و پلاگین و اسکریپت و... های اماده برای نرم افزار های مختلف

HD Games

HD Games وبلاگی پر از آموزش و پلاگین و اسکریپت و... های اماده برای نرم افزار های مختلف

HD Games

در این وبلاگ آموزش های ویدیویی و تصویری و متنی، اسکریپت و کد، پکیج، سورس و پروژه، اسپرایت، مدل سه بعدی، پلاگین و ... برای نرم افزار های مختلف و متفاوت از جمله یونیتی، گیم میکر، بلندر و ... قرار می دهیم امیدواریم از آنها لذت ببرید.

کانال تلگرامی ما : @Unity_Technologies

(برای حمایت از ما لطفا وبلاگ ما را دنبال کنید)

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
donate
telegram channel instagram

طبقه بندی موضوعی

نویسندگان

اسکریپت تنظیم گرافیک سی شارپ یونیتی

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۲ ب.ظ

اسکریپت تنظیم گرافیک :

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class SetGraphic : MonoBehaviour
{

	// high graphic :
	public void high () {
		QualitySettings.anisotropicFiltering = AnisotropicFiltering.ForceEnable;
		QualitySettings.antiAliasing = 8;
		QualitySettings.softParticles = true;
		QualitySettings.realtimeReflectionProbes = true;
		QualitySettings.billboardsFaceCameraPosition = true;
		QualitySettings.shadows = ShadowQuality.HardOnly;
		QualitySettings.shadowResolution = ShadowResolution.VeryHigh;
		QualitySettings.shadowProjection = ShadowProjection.StableFit;
		QualitySettings.shadowDistance = 150;
		QualitySettings.shadowNearPlaneOffset = 3;
		QualitySettings.shadowCascades = 3;
		QualitySettings.blendWeights = BlendWeights.FourBones;
		QualitySettings.vSyncCount = 3;
		QualitySettings.lodBias = 2;
		QualitySettings.maximumLODLevel = 0;
		QualitySettings.particleRaycastBudget = 4096;
		QualitySettings.asyncUploadTimeSlice = 2;
		QualitySettings.asyncUploadBufferSize = 4;
	}
	// medium graphic :
	public void medium () {
		QualitySettings.anisotropicFiltering = AnisotropicFiltering.Enable;
		QualitySettings.antiAliasing = 4;
		QualitySettings.softParticles = true;
		QualitySettings.realtimeReflectionProbes = true;
		QualitySettings.billboardsFaceCameraPosition = true;
		QualitySettings.shadows = ShadowQuality.All;
		QualitySettings.shadowResolution = ShadowResolution.Medium;
		QualitySettings.shadowProjection = ShadowProjection.StableFit;
		QualitySettings.shadowDistance = 90;
		QualitySettings.shadowNearPlaneOffset = 2;
		QualitySettings.shadowCascades = 2;
		QualitySettings.blendWeights = BlendWeights.TwoBones;
		QualitySettings.vSyncCount = 2;
		QualitySettings.lodBias = 1;
		QualitySettings.maximumLODLevel = 0;
		QualitySettings.particleRaycastBudget = 2096;
		QualitySettings.asyncUploadTimeSlice = 1;
		QualitySettings.asyncUploadBufferSize = 3;
	}
	// low graphic :
	public void low () {
		QualitySettings.anisotropicFiltering = AnisotropicFiltering.Disable;
		QualitySettings.antiAliasing = 2;
		QualitySettings.softParticles = false;
		QualitySettings.realtimeReflectionProbes = false;
		QualitySettings.billboardsFaceCameraPosition = false;
		QualitySettings.shadows = ShadowQuality.Disable;
		QualitySettings.shadowResolution = ShadowResolution.Low;
		QualitySettings.shadowProjection = ShadowProjection.StableFit;
		QualitySettings.shadowDistance = 30;
		QualitySettings.shadowNearPlaneOffset = 1;
		QualitySettings.shadowCascades = 1;
		QualitySettings.blendWeights = BlendWeights.OneBone;
		QualitySettings.vSyncCount = 1;
		QualitySettings.lodBias = 0;
		QualitySettings.maximumLODLevel = 0;
		QualitySettings.particleRaycastBudget = 1096;
		QualitySettings.asyncUploadTimeSlice = 1;
		QualitySettings.asyncUploadBufferSize = 2;
	}
}

 

برای استفاده مثلا میتونید 3 تا دکمه بسازید و هرکدوم از توابع عمومی توی اسکریپت رو بدید بهشون تا با کلیک روی دکمه تنظیم شه گرافیک

نظرات  (۲)

غالی بود

دهنت سروریس این سایته مال تو بود :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی